Ærø Tennisklub

Pilebækken 14 Ærøskøbing

Vil du gerne være medlem?

Det koster 800 kr. årligt for seniorer og 400 kr. for juniorer. Du er juniorspiller, når du endnu ikke er fyldt 25 år.

For at bliver medlem skal du oprette dig selv som bruger i klubbens bookingsystem. Du finder linket her. Når du har oprettet dig selv i systemet, skal du bruge dit medlemsnummer til at betale kontingent.  Overfør det korrekte beløb til vores konto i Riise Sparekasse 0847-0000173894. Husk at skrive dit navn og medlemsnummer. Når vi har modtaget din betaling åbner vi dit medlemskab i bookingsystemet. Nu kan du booke baner ved at klikke på baneoversigt på samme link, som du brugte, da du skulle oprette dig selv som bruger.

For at komme ind på anlægget skal du have en nøgle. Den koster 100 kr. Du kan hente nøglen efter aftale ved at kontakte Hanne Vilhelmsen på 22980324.

Vi vil gerne have du hurtigt falder til i vores klub. Derfor rækker vi ud til dig og sørger for, du kommer igang med at spille.