Ærø Tennisklub

Pilebækken 14 Ærøskøbing

Timeleje af baner

Du kan nemt leje en bane på timebasis, hvis du gerne vil spille tennis i ferien. Det koster 150 kr. for én time, 200 kr. for 2 timer. Du skal selv sørge for ketcher og sko. Løbesko er ikke velegnede.

Sådan gør du:

Du henter en nøgle og aftaler, hvornår du kan spille i Ærø Glaskunst, Vestergade 45 i Ærøskøbing. Du skal betale 100 kr. i depositum for nøglen og for banen. Her kan du også købe nye bolde.Hvis der ikke er åbent kan du ringe på 22980324.

Nøglen passer til lågen, klubhuset og banerne på Pilebækken 14. Der er toilet i klubhuset, men der er ikke et omklædningsrum.

Husk at vande inden du skal spille, hvis banen er tør. Du tænder for vandet på kontakten ved siden af køleskabet i klubhuset. Hvis banen er meget våd efter regnvejr, må du ikke spille på den.

Tag gerne noget at drikke i køleskabet. Du betaler med Mobile Pay på 543343. Priserne står på køleskabet.

Fej banen og evt. linjer når du er færdig. Lås huset, baner og lågen, hvis der ikke er andre på anlægget.